fredag 10. desember 2010

Tregulv fra 1956 :)

OPPDATERT! Da blir det hvite gulv på soverom og i gang på loftet, og hvitoljet i gang, stue og kjøkken! Herlig :)
Her er gulvet i nye huset


Da er vi i gang med det nye huset vårt! Overtok for nesten en uke siden, og mye har blitt gjort.. Jobbet der hele forrige helg, og for et rot! Kan aldri se for meg at det blir ferdig om 2 mnd.. Vegger skal rives, tapet fjernes, byttes rør og det er ikke måte på... Så har jeg fått meg en fantastisk senebetennelse i skulderen, så jeg får ikke bidratt på en stund!

Hvitoljet



Så tenker jeg fortsatt på hva vi skal gjøre med tregulvet i huset.. Beholde det som det er, bruke hvitolje, så det blir lysere.. Eller gå all white? Har jo ei snuppe på 5 år og en hund, så hvitt gulv er lite praktisk! Sambo har allerede hamstret inn hvitmaling.. Veldig usikker altså, har heldigvis noen uker før jeg må bestemme meg :)





Hvitmalt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar