torsdag 2. desember 2010

Lykke og nostalgi!




I dag har jeg vært så heldig og fått broren min innom med pappesker med gamle bøker.. MINE gamle bøker :) Er så lykkelig, nå har hjertet fått verdens største boksamling!





Drømmer meg tilbake nå når jeg har sittet og sett gjennom hver eneste bok! Blir spennende å se blikket til snuppa når hun kommer hjem og ser bordet fullt med bøker. Vi har ikke vært de største bokkjøperne, så hun har kanskje ti bøker tilsammen i hylla si.. Men ikke uten gunn, mor hadde jo bøker i fleng som hun skulle få!




Så kom jeg over Mollys, der de hadde Oliver funiture tallerkenhylle til -15%. Må ha den til snuppa sitt nye rom... Blir perfekt til hennes nye bøker :)



I morgen er dagen da vi tar over nøkkelen til nye huset vårt, så fremfor oss står en helg med bare oppussing.. Gammel tapet skal av, fliser bort og ja... det er nok å gjøre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar