torsdag 25. november 2010

Mitt lille juleverksted


Har virkelig fått ånden over meg, her skal det bli fint! Har laget julestrømper og fine olivengren kranser. I går bakte snuppa og jeg pepperkaker, hun syns det var kjempe stas. Mor lagde også store hjerter, som snart skal henges opp!
.
.
.
.
.
I helgen skal min kjære på hele to julebord, så snuppa og jeg får finne på noe å sysle med her hjemme. Så blir det sikkert en tur til mamma/mormor også, for å hente eskevis med bøker jeg hadde når jeg var liten.
.
.


Utrolig så fort denne uka her har gått, nå er det jo snart 1. advent.. Har ikke fått ferdig adventsoppsatsen enda heller, har nok å henge fingrene i heldigvis!


.

Kjøpte denne vasen på Kremmehuset, til bare 59 kr.

Kjempe fin til svibler og annen dekorasjon!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar