lørdag 27. november 2010

Adventsstaken


Da var den endelig i boks, takket være min snille mor... Har vært ute etter fatet lenge, siden jeg var så dum og ikke kjøpte det med en gang jeg så det på Kremmerhuset. Jessheim var stedet :) Snuppa hjalp meg med å pynte det, og var så stolt.. Herlige hjertet mitt!




Så har vi også vært på julegrantenning to dager på rad.. I går gikk vi til og med rundt juletreet, til korpsmusikk.. Det er ikke ofte man gjør det lenger! På dagens julegrantenning var lysene allerede tent, og de ba oss gå å hente en godtepose - ta-da, ferdig!



Siden min kjære har bodd på julebord de siste dagene, så har snuppa og jeg storkoset oss. Med pynting av pepperkaker, juleshopping og pynting her hjemme :) Gleder meg å se at hun gleder seg like mye til jula, som jeg gjorde når jeg var liten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar