onsdag 29. februar 2012

Mine iherb favoritter!

Jeg er storhandler på iherb, og kan virkelig anbefalle å handle der... Veldig billig, sunn mat og mye organisk :)



Her er mine iherb favoritter:






1. Udo's choice oljeblanding - bruker jeg mye i smoothies, og er mye billigere på iherb enn på helsekosten.



2. Amazing greens - veldig godt pulver med sjokoladesmak.. Har blitt avhengig av et lite glass h-melk med dette pulveret til frokost



3. Organisk kokkosolje - bruker jeg i kaffen hver morgen



4. Garden of life Perfect food - bruker jeg i min daglige smoothie









5. Hempfrø - bruker jeg som topping i smoothie



6. Gojibær - snuppa sin favoritt, som hun gjerne koser seg med på kvelden. Jeg bruker den i smoothie



7. Aloe vera konsentrat - har alltid en liter vann i kjøleskapet, blandet med aloe vera. Smaker forferdelig, men er veldig godt for magen



8. Bob's redmill almondflour - det beste mandelmelet jeg har prøvd, og pluss for at det er laget av skåldede mandler, da blir baksten finere/lysere. Brukes mye i muffins og marsipan








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar