fredag 4. mars 2011

Fredagskos


Da var Ikea unnagjort, og jeg glemte vel ca. halvparten av hva jeg skulle ha! Notis til neste gang - skriv huskelapp :) I kveld kommer hyllene opp, og jeg har allerede funnet ut hva som skal opp på de. Regner med jeg blir opptatt med det hele kvelden, elsker å sette fram og dille!
.
.
Sendte snuppa i barnehagen i dag, som prinsesse selvfølgelig... Var nok av spiderman og kaptein sabeltann i barnehagen. Så en prinsesse av 10 gutter, gjorde seg nok :)
.
.
Vi har ingen store planer i helgen, men regner med at litt tid kommer til å gå til mammas bursdagsfeiring til neste helg. Hun blir 60 og skal få en overraskelsestur av oss! Hun leser ikke bloggen, så kan si at det blir en Kiel tur med spa på henne sammen med hele familien! :)
.
.
Tenker på å hvitolje benkeplaten på kjøkkenet etterhvert. Er det noen som har erfaringer med det? Blir det lett merker, og hvor ofte må den behandles?
.
.
Ønsker alle en fin helg, nå skal jeg følge med på skigutta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar