torsdag 30. desember 2010

3 uker til flytting!


Nå går det unna, både med pakking i gamle huset og oppussing i nye! Rom nr 3 er bygget i øverste etasjen, og badet snart ferdig.. Kjøkkenet kommer opp om knappe EN uke! Veldig fornøyd, og det ser ut som vi får ferdig vaskerommet i kjelleren før vi flytter inn også.
Skal ta meg en tur til nyhuset litt senere i dag, og ta nye bilder som jeg kan vise! :)

Her kommer et bilderas av gamle huset vårt! :) Veldig glad for at vi får velge gulv selv i nyhuset, kan virkelig ikke fordra gulvene vi har her nå..



















I morgen er selve nyttårsaften! For oss blir det feiring hos et vennepar, blir nok kjempestas! Må si jeg gruer meg noe også, for min lille chihuahua er ikke veldig fan av raketter...
GODT NYTTÅR!!! Må 2011 bli året ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar